yüzyılın reklam bannerı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yüzyılın reklam bannerı
6
●
213
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
yüzyılın reklam bannerı
28-08-2009, 13:29:40
#1
bronx
Üyeliği durduruldu
yorumsuz
28-08-2009, 13:31:18
#2
Friqx
Yüzyılın reklamı bannerimi ?
Reklam görmemişin
28-08-2009, 13:43:18
#3
gokhans19
Bide başka banner var. Günde 50.000 kişiye mi 100.000 kişiyemi ne mail at ayda 30 tl kazan diyodu. O kadar kişiye mail atsam sitemi tanıtıp 30 tlnin 500 katını kazanırım
28-08-2009, 14:15:29
#4
Rorschach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sonuçta parasını basıp r10 dan reklam alıyor
28-08-2009, 14:16:37
#5
HazarHizmet
https://www.r10.net/maxigeyiq/441166-...-banner-4.html
onlar bu başlık altında toplanıyor verildi yani o senin verdin banner'da.
28-08-2009, 14:17:00
#6
Cinan
https://www.r10.net/1059321575-post13.html
****** ne demiş bakın
28-08-2009, 14:20:50
#7
bronx
Üyeliği durduruldu
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/maxigeyiq/441166-...-banner-4.html
onlar bu başlık altında toplanıyor verildi yani o senin verdin banner'da.
artık herşeyi bir yerlerde topluyorlar
dağınık sistem bitti mi yani
olan oldu artık.. modlar bakarsa konuya ilgilenirler..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler