• 28-03-2025, 09:39:57
    #1
    Ablamın arabası yok fakat adına Hgs borcu için sms göndermişler acaba Avrasya’dan mı koşarak geçti yoksa boğaz köprüsünden mi 😂
  • 28-03-2025, 09:44:53
    #2
  • 28-03-2025, 09:48:53
    #3
    Yakında ptt ile tebligat göndermeye de başlarlar
  • 28-03-2025, 09:55:18
    #4
    2002 yılından kalma bir borç olabilir.
    Genelde milattan önceki borçları 5000 yıl sonra faiziyle beraber istemek için tebligat yollarlar.
    Sonrada icraya vereceğiz, sana cız yapacağız diye tehdit ederler.
  • 28-03-2025, 09:58:00
    #5
    Verilerinizin sebil olduğu ortamda az bile, az daha zorlasalar ciğer filmlerimizi sızdıracaklar. Son her "Ben senin ciğerini bilirim"e inanmamız gerekir artık..
  • 28-03-2025, 10:17:21
    #6
    Kurumsal PLUS
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ablamın arabası yok fakat adına Hgs borcu için sms göndermişler acaba Avrasya’dan mı koşarak geçti yoksa boğaz köprüsünden mi 😂
    Bu sms pek OGS'den gelmişe benzemiyor, sanırım dolandırıcıların yeni oyunu. Linke tıklarsanız ne dediğimi anlarsınız.
  • 28-03-2025, 10:23:35
    #7
    Bu ara ne çok dolandırıcılık konuları açılıyor. Her geçen gün çoğalıyor galiba bunlar
  • 28-03-2025, 10:53:04
    #8
    1 sene önce vefat etmiş kayınvalidemin telefonuna da yeni geldi hgs borcunuz var diye. şerefsizler
  • 29-03-2025, 17:42:28
    #9
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ablamın arabası yok fakat adına Hgs borcu için sms göndermişler acaba Avrasya’dan mı koşarak geçti yoksa boğaz köprüsünden mi 😂
    Yüzerek geçtik diye itiraz edin hocam