• 24-08-2009, 14:36:23
    #28
    Alıntı
    Yani sonuçta burda en fazla 30 kişiyiz (sürekli online olan)
    https://www.r10.net/forumda/4199-siya...rakiyorum.html
  • 14-08-2012, 04:16:56
    #29
    Görmeyenler için güncelleyebiliriz
  • 14-08-2012, 04:23:13
    #30
    İnşallah önümüzde ki 5 yıl içerisinde bütün webmaster camiası r10.net'e katılır.

    2006 ve bugün çok iyi ))
  • 14-08-2012, 12:00:10
    #31
    Yokum resimde
  • 14-08-2012, 16:08:04
    #32
    c0ld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah önümüzde ki 5 yıl içerisinde bütün webmaster camiası r10.net'e katılır.
    2006 ve bugün çok iyi ))
    İnsallah hocam
  • 14-08-2012, 17:55:39
    #33
    İkisinde de ben varmışım
  • 14-08-2012, 18:21:23
    #34
    Alttaki resimde kendimi gördüm yeşilliymişim 2009'da
  • 14-08-2012, 18:36:17
    #35
    nebula