• 28-02-2025, 14:51:31
    #46
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün nöbette uyuyan sen değil miydin?
    Neyse modla aynı rütbedeymişik sonra ki seçim sday olabilirim 😁😁😁
  • 28-02-2025, 14:52:24
    #47
    Hayırlı olsun hocam
  • 28-02-2025, 14:52:38
    #48
    EmreKR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    Teşekkürler
  • 28-02-2025, 14:53:32
    #49
    gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse modla aynı rütbedeymişik sonra ki seçim sday olabilirim 😁😁😁
    Hocam az önce rütbe aynıydı şimdi çoğalmış mirar screnn olmuş
  • 28-02-2025, 14:53:42
    #50
    Qui non proficit, deficit
    gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse modla aynı rütbedeymişik sonra ki seçim sday olabilirim 😁😁😁
    Aramıza görmekten mutluluk duyarız
  • 28-02-2025, 14:54:57
    #51
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramıza görmekten mutluluk duyarız
    İnşallah diyecem ama yorar beni çok çoookkk sabır lazım sana Allah sabır versin
  • 28-02-2025, 14:56:57
    #52
    hahahah adem hiç güleceğim yoktu Allahta seni güldürsün
  • 28-02-2025, 14:57:11
    #53
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahahah adem hiç güleceğim yoktu Allahta seni güldürsün
    Amin
  • 28-02-2025, 15:03:09
    #54
    Hayırlı olsun hocam