• 26-02-2025, 20:06:19
    #19
    Üyeliği durduruldu
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmaz kattiyen 200 tl aşşağısı yok!!!!!
    Yoksa alamam
  • 26-02-2025, 20:07:34
    #20
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa alamam
    off tamam be 100 olsun 50 sigorta parası 50 bana kalan dünya markalarına yapmam ha sana özel !!!!!!
  • 27-02-2025, 01:45:05
    #21
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam

    Tanıyor musun beni hocam @Bakuriani; sende tanır mısın hocam 😅
    abi ben ne alaka klasjldjasd
  • 27-02-2025, 03:22:48
    #22
    Bu videoyu izledigim her zaman, güzel yurdumun, güzel insanları demeişimdir hep.

    Sizin durmuma gelince hocam. öncelikle geçmiş olsun. Şunuda bilmenizi isterimki, yapmanız gereken kapora gönderip, ürünlerin yanında ödemenin tamamını yapmanızdı. Tekrar geçmiş olsun.