Sonucu bildim ama kazanamadım :/ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sonucu bildim ama kazanamadım :/
4
●
330
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sonucu bildim ama kazanamadım :/
24-02-2025, 22:30:26
#1
slayer01
GS FB maç sonucu için yapılan etkinlikte
https://www.r10.net/off-topic/437618...eri-kazan.html
son doğru tahmini
@
Moldovalı
; yapmış ben ise 60. sayfadayım kim bilir benden önce kaç kişi doğru bilmiştir hep böyle geç kalıyorum herşey için
24-02-2025, 22:33:49
#2
Soilder
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlk yorumlardan birisini 0-0 ben yaptım 0-0 yazan 4 yada 5 kişiyim. Sonuçlar açıklandı mı?
24-02-2025, 22:34:27
#3
slayer01
Soilder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk yorumlardan birisini 0-0 ben yaptım 0-0 yazan 4 yada 5 kişiyim. Sonuçlar açıklandı mı?
Hayır henüz açıklanmadı tek tek yorumlara baktım
24-02-2025, 22:35:10
#4
Soilder
Hayırlısı. Kazanan arkadaşları tebrik ederim.
24-02-2025, 22:38:52
#5
Aras21
Kazanmak önemli değil, skoru bilmek önemli
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler