Geçmişe Ne Götürmek İsterdin? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geçmişe Ne Götürmek İsterdin?
3
●
142
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geçmişe Ne Götürmek İsterdin?
24-01-2025, 16:18:31
#1
m4lisen
şu yıla gitsem yanımda bunu götürürdüm dediğiniz şey nedir?
1930lara bilgisayar alanında üretilecek teknoloji kitabını götürürdüm.
24-01-2025, 16:20:26
#2
DejaWuu
Geçmişe malum kişinin futbol hayatında başarılı olup devam edebilmesi için elimden geleni yapardım
24-01-2025, 16:28:32
#3
AOK
birşey götürmeye gerek yok.
2011-2012 ye dönüp birkaçyüz bin bitcoin depolardım. birkaç milyarcık dogecoin depolardım
24-01-2025, 16:34:09
#4
fyazilim
chatgpt
çok işime yarardı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler