• 24-09-2024, 12:58:34
    #1
    Apple Macbook konu sahibi çok dikkat çekiyor bence. Siz ne düşünüyorsunuz 😅
  • 24-09-2024, 13:02:23
    #2
    Elma sahibi olanların daha çok konu açma durumu mu var yoksa? 😳😳
  • 24-09-2024, 13:02:54
    #3
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elma sahibi olanların daha çok konu açma durumu mu var yoksa? 😳😳
    Elma sahibini buradan kınıyorum...
  • 24-09-2024, 13:03:49
    #4
    Benim yorumdan kınadın

    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elma sahibini buradan kınıyorum...
  • 24-09-2024, 13:19:27
    #5
    araya bende karışmışım