Merhaba arkadaşlar.
Ayda 1M kazanmış olduğum E-Book satışa koydum.
Oturduğum yerden para kazanmak yerine sizin 100TLnize kaldım.
Derste yapsam dersten kalacağım ama PDF sunum hazırladım.
İnanmanızı bekliyorum.
Kanıt;
Herkesin bu işten kazanmasını istiyorum aşırı yardımsever bir insanım
ya ama bu parayla eleman tutsanız sizin adınıza çalışsalar siz daha çok kazanırsınız. neden böyle eğitim felan vakit kaybediyorsunuz. Enerciiii lazım herkese. Neyse ben yine de almak istiyorum. 1m euro olmasada 200 euroya razıyım ben ayda. Zamanla büyütürüm.