SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin bu işten kazanmasını istiyorum aşırı yardımsever bir insanım
ya ama bu parayla eleman tutsanız sizin adınıza çalışsalar siz daha çok kazanırsınız. neden böyle eğitim felan vakit kaybediyorsunuz. Enerciiii lazım herkese. Neyse ben yine de almak istiyorum. 1m euro olmasada 200 euroya razıyım ben ayda. Zamanla büyütürüm.