• 06-09-2024, 13:57:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Ayda 1M kazanmış olduğum E-Book satışa koydum.
    Oturduğum yerden para kazanmak yerine sizin 100TLnize kaldım.
    Derste yapsam dersten kalacağım ama PDF sunum hazırladım.
    İnanmanızı bekliyorum.
    Kanıt;
  • 06-09-2024, 14:00:41
    #2
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Sıkılmadınız mı
  • 06-09-2024, 14:01:01
    #3
    ben inandım.
  • 06-09-2024, 14:01:52
    #4
    Book'u çıktı.
  • 06-09-2024, 14:02:07
    #5
    hocam konu baltalamak değil amacım ama ayda 1 m euro kaznıyorsanız bu işi neden 100 tl ye satıyorsunuz.
  • 06-09-2024, 14:02:59
    #6
    Omuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konu baltalamak değil amacım ama ayda 1 m euro kaznıyorsanız bu işi neden 100 tl ye satıyorsunuz.
    Herkesin bu işten kazanmasını istiyorum aşırı yardımsever bir insanım
  • 06-09-2024, 14:03:58
    #7
    Omuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konu baltalamak değil amacım ama ayda 1 m euro kaznıyorsanız bu işi neden 100 tl ye satıyorsunuz.
    İlahi azrail sen adamı öldürürsün 😆😆
  • 06-09-2024, 14:04:10
    #8
    TASARIM AJANSI
    E-book aldım hocamız çok ilgili. Gerçekten kıymetli bilgiler içeriyor.
    Bir daha hayal satın almamayı öğrendim
  • 06-09-2024, 14:05:14
    #9
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin bu işten kazanmasını istiyorum aşırı yardımsever bir insanım
    ya ama bu parayla eleman tutsanız sizin adınıza çalışsalar siz daha çok kazanırsınız. neden böyle eğitim felan vakit kaybediyorsunuz. Enerciiii lazım herkese. Neyse ben yine de almak istiyorum. 1m euro olmasada 200 euroya razıyım ben ayda. Zamanla büyütürüm.