benyuri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hesabımın silinmesini istemiyorum
13
●1.044
- 15-08-2024, 08:48:59Şakaya gelmeyelim, korktum şimdi. Geyik yapalım dedik uçmayalım sonra 😃Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 09:11:29Tırcı galiba gördüğüm kadarı ile, uzun yol yapmaktandır. Kafası bulanıyordur. Bende 3 vardiya çalışıyorum gece kafam bulanıyor bazen birşeyler esiyor. Çıkıp normal iş yapsam düzeleceğim gibi.Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 11:24:53İnternet uçsuz bucaksız bir alan. R10'da bu alandaki platformlardan sadece bir tanesi. Burası senin için büyük bir anlam ifade ederken, diğeri için bir şey ifade etmiyor ya da işine yaramıyor olabilir. Bu gayet normal diye düşünüyorum.benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle