• 15-08-2024, 08:43:34
    #10
    HizliResim.Net
    benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacında buydu, dikkat çekmek. Başarmışlık hissi geldi sizi görünce 😂. Cansınız..
    Konuyu okumasaydım şimdi R10 ban mezarlığında bir üyelik daha yatıyordu.
  • 15-08-2024, 08:48:59
    #11
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okumasaydım şimdi R10 ban mezarlığında bir üyelik daha yatıyordu.
    Şakaya gelmeyelim, korktum şimdi. Geyik yapalım dedik uçmayalım sonra 😃
  • 15-08-2024, 09:06:21
    #12
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @TRN; de bazen sildirsem mi diye düşünüyor sonra vazgeçiyor.
  • 15-08-2024, 09:11:29
    #13
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TRN; de bazen sildirsem mi diye düşünüyor sonra vazgeçiyor.
    Tırcı galiba gördüğüm kadarı ile, uzun yol yapmaktandır. Kafası bulanıyordur. Bende 3 vardiya çalışıyorum gece kafam bulanıyor bazen birşeyler esiyor. Çıkıp normal iş yapsam düzeleceğim gibi.
  • 15-08-2024, 11:24:53
    #14
    benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başta Coşkun abime ve Moderasyon ekibine emekleri için çok teşekkür ediyorum. R10 ❤️

    Uzun yıllardır blog okuyucusuyum. Sonrasında yazılı diyalog olmadığı için forum kültürüne katıldım. R10 a katılma sebebim de bu konudan. Hangi konuda arama yapsam hep r10 çıkıyordu, bende üye olmak istedim. 1 defa denedim olmadı, bi 6 ay sonra başvuru yaptım ve onaylandı, r10 ailesine katılmış oldum. Birçok forumda üyeliğim vardır ve kullanırım da, hiç biri r10 gibi olmadı. Hesabımın silinmesini istiyorum(konuları) beni düşündürüyor.Neden? Böyle bir topluluk var iken neden gitmek istersin. Kategori moderatörü bir arkadaş da sildirmiş, daha önce ticaret yaptığım için ticaretlerime bakarken fark ettim. Sebebi nedir sizce? Siz ayrılmak isteseniz sebebi ne olur?
    İnternet uçsuz bucaksız bir alan. R10'da bu alandaki platformlardan sadece bir tanesi. Burası senin için büyük bir anlam ifade ederken, diğeri için bir şey ifade etmiyor ya da işine yaramıyor olabilir. Bu gayet normal diye düşünüyorum.
    • benyuri
    benyuri bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.