Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okumasaydım şimdi R10 ban mezarlığında bir üyelik daha yatıyordu.
Şakaya gelmeyelim, korktum şimdi. Geyik yapalım dedik uçmayalım sonra 😃