Anket R10'un yaş ortalamasını buluyoruz
Toplam Katılımcı Sayısı: 95
R10'un yaş ortalamasını buluyoruz
16 - 20
%20,00 (19 Oy)
21 - 28
%44,21 (42 Oy)
29 - 40
%30,53 (29 Oy)
40 ve üstü
%5,26 (5 Oy)
  • 21-07-2024, 12:22:46
    #1
    Merhabalar,

    Karabük'ün sıcak havasından herkese selamlar. R10'daki yazım hataları dikkatimi çekti, bu yüzden bir yaş anketi yapmak istedim. Acaba bu kadar yazım yanlışı hangi yaş aralığında yapılıyor? Bunu öğrenmek için herkes ankete katılırsa elimize güzel bir istatistik geçmiş olur. Tüm katılımcılara teşekkürler.

    Not: Türkçe hocası filan değilim, benim gibi Allah'ın Hakkarilisi'nin bile dikkatini çektiyse durum bir tık vahim. :)

    Saygılarımla

    Düzenleme: Konuyu açarken ben de imla hatası yapmışım.
  • 21-07-2024, 12:25:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yazım yanlışından dem vurup iki yazım yanlışı yapmışsınız.
  • 21-07-2024, 12:25:48
    #3
    21 fakat konu açarken ve cevap yazarken yazım yanlışı yapmamaya özen gösteriyorum. Buradan çıkarttığın anket sonucu ile en çok yazım yanlışı yapanların yaş ortalamasını bulabileceğini sanmıyorum. İyi forumlar, R10 yaş ortalamasını az buçuk kestirmek için güzel bir konu olmuş.
  • 21-07-2024, 12:28:06
    #4
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazım yanlışından dem vurup iki yazım yanlışı yapmışsınız.
    Öyle valla, bir tanesini bulup düzelttim. Diğeri hangisi? Aydınlatın beni
  • 21-07-2024, 12:28:36
    #5
    Ben konuşurken bile yazım(konuşma versiyonu) yanlışı yapıyorum :-)
  • 21-07-2024, 12:29:19
    #6
    Ankete konuyu okudum ve katıldım fakat bu anketi yazım yanlışı sebebi yerine ticaret yani düzgün ticaret yapılması vs vs gibi sebeplerden dolayı sanmıştım
  • 21-07-2024, 12:30:31
    #7
    kumanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankete konuyu okudum ve katıldım fakat bu anketi yazım yanlışı sebebi yerine ticaret yani düzgün ticaret yapılması vs vs gibi sebeplerden dolayı sanmıştım
    O amaçla da kullanabilirsiniz hocam, anket sonuçları herkese açık
  • 21-07-2024, 12:33:15
    #8
    alperendrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 fakat konu açarken ve cevap yazarken yazım yanlışı yapmamaya özen gösteriyorum. Buradan çıkarttığın anket sonucu ile en çok yazım yanlışı yapanların yaş ortalamasını bulabileceğini sanmıyorum. İyi forumlar, R10 yaş ortalamasını az buçuk kestirmek için güzel bir konu olmuş.
    Dağılımın nasıl olduğunu görmek istedim; yaş ortalamasını bilmek de cabası.
  • 21-07-2024, 12:34:34
    #9
    Yaşım 20 hocam ama ben yazım hatalarının yaşa bağlı olarak değiştiğini düşünmüyorum. Bu anket ile yazım hatalarının kaç yaş aralığında daha sık yapıldığını tespit edebileceğinizi de sanmıyorum ancak R10 yaş ortalaması bir nebze de olsa tespit edilebilir. İyi forumlar