Merhabalar,
Karabük'ün sıcak havasından herkese selamlar. R10'daki yazım hataları dikkatimi çekti, bu yüzden bir yaş anketi yapmak istedim. Acaba bu kadar yazım yanlışı hangi yaş aralığında yapılıyor? Bunu öğrenmek için herkes ankete katılırsa elimize güzel bir istatistik geçmiş olur. Tüm katılımcılara teşekkürler.
Not: Türkçe hocası filan değilim, benim gibi Allah'ın Hakkarilisi'nin bile dikkatini çektiyse durum bir tık vahim. :)
Saygılarımla
Düzenleme: Konuyu açarken ben de imla hatası yapmışım.
R10'un yaş ortalamasını buluyoruz
16 - 20
21 - 28
29 - 40
40 ve üstü