21 fakat konu açarken ve cevap yazarken yazım yanlışı yapmamaya özen gösteriyorum. Buradan çıkarttığın anket sonucu ile en çok yazım yanlışı yapanların yaş ortalamasını bulabileceğini sanmıyorum. İyi forumlar, R10 yaş ortalamasını az buçuk kestirmek için güzel bir konu olmuş.
Dağılımın nasıl olduğunu görmek istedim; yaş ortalamasını bilmek de cabası.