• 18-07-2009, 20:27:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yarın Eminönün'de 4.30'da vapur ile kadıköye geçilerek dünya fenerbahçeliler günü kutlanacak Yönetim'in Duyurusu

    Yarın Gidecek olanlar varmı acaba

    Alayına GFB
  • 19-07-2009, 13:44:18
    #2
    anlaşılan hiç fb li yok.
  • 19-07-2009, 13:50:47
    #3
    istanbulda olsaydım gelebilirdim ama maalesef bursadayım..
  • 19-07-2009, 13:58:13
    #4
    İstanbul'da olsaydım kesin giderdim, ancak değilim ne yazık ki.