• 12-07-2024, 13:02:18
    #1
    Hatırlayan dinozorların gözü yaşlı

  • 12-07-2024, 13:06:06
    #2
    Tekrar deneyin yazanlar
  • 12-07-2024, 13:06:45
    #3
    Düğünleri iple çekerdik 😅
  • 12-07-2024, 13:06:54
    #4
    Bunların tadı ayrıca şimdikilerinde yok çok güzeldi bu şişelerledeki
  • 12-07-2024, 13:09:01
    #5
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunların tadı ayrıca şimdikilerinde yok çok güzeldi bu şişelerledeki
    Kesinlikle.
    Şimdi her şeyin tadı değişti
  • 12-07-2024, 13:14:32
    #6
    Bunun kola olan halini hatırlıyorum küçükken kapağı aşağı tutar bedava kola olanlari alir bedava kola içerdim hey gidi günler
  • 12-07-2024, 13:23:33
    #7
    Kardeşim sen bunu nerden aldınsa oraya gidecen
  • 12-07-2024, 13:24:14
    #8
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim sen bunu nerden aldınsa oraya gidecen
    🤣🤣🤣🤣