SayİT vs Dusunceli Kim Alır?
14
●734
- 12-07-2024, 10:31:38Ben 2-3 sene önce sabah saat 6-7 gibi düşünceliye 300 liramı kaptırdım. Şikayetçi de oldum, emniyete çağırdılar beni o hafta infulenza olduğum için gitmedim şikayet kaldı öyle. Emniyetten de bı daha aramadılar da. Unuttum gitti sonra.
Buradan düşüncelinin mevcut veya gelecekteki kaynanasına selamlarımı, saygılarımı, dünyada olup olabilecek tüm iyi niyetlerimi iletiyorum.