• 13-06-2024, 20:21:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar, sizin de dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama bazı üyelerde pm fetişi var. Her konuya pm gönder yazmaları çok saçma değil mi?

    Hani pm almak özel mi hissettiriyor bilmiyorum ki.
    Adam demiş çay bardağı alacağım elinde olan yazsın.
    Arkadaş da pm gönder diyor.....
    Yav kardeşim bana mı saçma geliyor anlamıyorum adamın sorusu belli alacağı belli satacağı belli pmyi ne yapacaksın. Yada gizli birşey alıp satacaksan sen gönder adam konuyu açmış detayı vermiş işte.

    He bir tür de var pm gönderiyorsun WhatsApp yda telegram dan ulaş diye numara bırakıyor.

    Amaç ne amaççççç. Pm istedin attık eeee daha nereye çekiyon milleti özele özele. Utanmasa adres verip gel buluşalım gizlice anlatırım diyecek..
  • 13-06-2024, 20:22:57
    #2
    Amaçları kendilerini tatmin etmek heralde zevk alıyorlae
  • 13-06-2024, 20:23:09
    #3
    Kurumsal PLUS
    Bu konu hakkında pm yazın konuşalım
  • 13-06-2024, 20:23:34
    #4
    Belki Hatun çıkar kafası 🙂🙂
    • Kodespa
    Kodespa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-06-2024, 20:23:46
    #5
    Bol içten bir kahkaha patlattım hocam , Allahta sizi güldürsün inşallah
  • 13-06-2024, 20:24:58
    #6
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol içten bir kahkaha patlattım hocam , Allahta sizi güldürsün inşallah
    Amin inşallah, üstadım yanlışım varsa düzelt lütfen.
  • 13-06-2024, 20:26:28
    #7
    Konu linkiyle beraber PM alabilir miyim?
  • 13-06-2024, 20:26:55
    #8
    merttari28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaçları kendilerini tatmin etmek heralde zevk alıyorlae
    Üstadım gerçekten çok saçma değil mi bana mı öyle geliyor

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki Hatun çıkar kafası 🙂🙂
    Hatun çıksa ne olur ki adam çorap satıyor mesela eleman gelmiş pm at diyor.....
  • 13-06-2024, 20:27:42
    #9
    Botman, Codemaster
    Bence biraz abartıyorsunuz. PM atarsanız detayları iletebilirim.