Merhaba arkadaşlar, sizin de dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama bazı üyelerde pm fetişi var. Her konuya pm gönder yazmaları çok saçma değil mi?

Hani pm almak özel mi hissettiriyor bilmiyorum ki.
Adam demiş çay bardağı alacağım elinde olan yazsın.
Arkadaş da pm gönder diyor.....
Yav kardeşim bana mı saçma geliyor anlamıyorum adamın sorusu belli alacağı belli satacağı belli pmyi ne yapacaksın. Yada gizli birşey alıp satacaksan sen gönder adam konuyu açmış detayı vermiş işte.

He bir tür de var pm gönderiyorsun WhatsApp yda telegram dan ulaş diye numara bırakıyor.

Amaç ne amaççççç. Pm istedin attık eeee daha nereye çekiyon milleti özele özele. Utanmasa adres verip gel buluşalım gizlice anlatırım diyecek..