• 22-05-2024, 16:00:54
    #1
    backlinkmatik.com
    Dostlar selam

    Uçak aldıran iş modelimde, siparişlere yetişemediğim için bayilik sistemine geçme kararı aldım. Ben uçak aldıysam siz de alabilirsiniz. En kötü bir pırpır alırsınız yani. Tek yapmanız gereken konuya "uççuyoruz" şeklinde yorum yapmanız. Dönüş yapmama hakkım saklıdır, sadece ciddi girişimcilerle, yüzyüze buluşma ya da camli toplantı ile bayilik verilecektir. Bayilik için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yok, sisteme 10bin usd bakiye yüklemeniz yeterli, onu da 1 ayda tüketirsiniz tahminen.

    Bayilik kotamız 99 ile sınırlıdır, seçiciyiz bu konuda. Asla e-book çıkarmayacağıma da yemin ediyorum.

    Kanıtlarım :

  • 22-05-2024, 16:01:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 uçak siparişi verebilir miyim ?
  • 22-05-2024, 16:02:20
    #3
    ref alıyormusunuz..
  • 22-05-2024, 16:03:03
    #4
    pm alabilir miyin (dönüş yapmayacağim)
  • 22-05-2024, 16:03:38
    #5
    Bayilik için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yok, sisteme 10bin usd bakiye yüklemeniz yeterli

    Ahahahaburası çok iyi 😂
  • 22-05-2024, 16:05:27
    #6
    backlinkmatik.com
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 uçak siparişi verebilir miyim ?
    hocam bana yetecek kadar var uçak satmıyorum. şöyle düşün balık vermiyorum, değil balık tutmayı öğretiyorum.

    FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilir miyin (dönüş yapmayacağim)
    pm iletildi, siz dönene kadar dürterim


    firtinalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ref alıyormusunuz..
    ortağıma sorup döneceğim size
  • 22-05-2024, 16:06:57
    #7
    Bu bayilik fırsatını kaçırmak istemiyorum, çünkü çocukken de uçak yapıp uçururdum, şimdi neden gerçeğini almayayım ki? 'Uççuyoruz' diyerek başvurumu yapıyorum.
    • SEOmuhendisi
    • Pipocu
    • vanilla
    SEOmuhendisi, Pipocu ve vanilla bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 22-05-2024, 16:08:30
    #8
    Üstadım bunun kuyruğu eğri, düzeltelim.
  • 22-05-2024, 16:11:46
    #9
    Ortağım bu girişime hazır mı sormam lazım. ve tabi ki muhasebe departmanımız sisteme 10bin usd yüklemeyi ne zaman gerçekleştirir onu da öğrenmem lazım.