Dostlar selam

Uçak aldıran iş modelimde, siparişlere yetişemediğim için bayilik sistemine geçme kararı aldım. Ben uçak aldıysam siz de alabilirsiniz. En kötü bir pırpır alırsınız yani. Tek yapmanız gereken konuya "uççuyoruz" şeklinde yorum yapmanız. Dönüş yapmama hakkım saklıdır, sadece ciddi girişimcilerle, yüzyüze buluşma ya da camli toplantı ile bayilik verilecektir. Bayilik için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yok, sisteme 10bin usd bakiye yüklemeniz yeterli, onu da 1 ayda tüketirsiniz tahminen.

Bayilik kotamız 99 ile sınırlıdır, seçiciyiz bu konuda. Asla e-book çıkarmayacağıma da yemin ediyorum.

Kanıtlarım :