• 19-04-2024, 01:18:37
    #1


    1 aydır yazıyo bunu nereye şikayet edebilirim
  • 19-04-2024, 01:19:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnternet Explorer mi kullanıyosun hocam bunun esprisi seçimden sonra bitti
  • 19-04-2024, 01:19:54
    #3
    😂😂😂 Böyle mesaj atanım bile yok güldüm hakkını helal et hocam
  • 19-04-2024, 01:21:17
    #4
    OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet Explorer mi kullanıyosun hocam bunun esprisi seçimden sonra bitti
    Bu seçim sonrası olan versiyonu
  • 19-04-2024, 01:21:41
    #5
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂😂😂 Böyle mesaj atanım bile yok güldüm hakkını helal et hocam
    Helal olsun ben sana atarım mesaj hayırlı geceler 😂
  • 19-04-2024, 01:36:39
    #6
    Selam olsun,

    Cem yılmazın yahşi batıda kızıl derililer tarafından soyulurken ki .......... bari repliği geldi aklıma.
    Dostça babacan bir iyi geceler öpücüğü sorun değil.
  • 21-04-2024, 03:08:11
    #7
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Cem yılmazın yahşi batıda kızıl derililer tarafından soyulurken ki .......... bari repliği geldi aklıma.
    Dostça babacan bir iyi geceler öpücüğü sorun değil.
    çok kafa adamsın he