• 03-04-2024, 11:46:01
    #2
    Ne boş insanlar var bu dünyada
    ilgili binada bakanlık sadece kiracıdır ve binanın dışı bina sahibi olan Antalya büyük şehir belediyesine aittir
    protokol ne diyor
    'Binanın dış bakımı ve onarımı sadece belediyeye ait. Kültür ve Turizm Bakanlığı o binada sadece kiracı.'

    Bence Recep ivedik herşeye karışmak yerine konuyu araştırmalıdır.