• 29-06-2009, 15:33:45
    #1
    - aloo, aloo, abi ben kamil koc istanbul-ankara otobüsünden arıyorum. kaptan molada içkiyi fazla kaçırdı herhalde, uyuyor şimdi.
    - evlat sakin ol, muavin orda mı?
    - hayır, otobüste değil, tanrım ona ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok!
    - tamam evlat, hiç korkma, sizi kurtaracağız. şimdi şoförü yavaşça koltuktan yana çek, sen oturacaksın onun yerine.

    - ama onu yana çekersem düşer, kendinde değil!
    - düşsün p..venk! oraya senin oturman lazım.
    - tamam, oturdum. şimdi ne yapmalıyım?
    - direksiyonu tut, ne çok sıkı ne çok gevşek.
    - tuttum. çok eğlenceli görünüyor ehu
    - evlat, ciddi ol, 40 yolcunun hayatı senin elinde. şimdi; önündeki panelde
    bir çok gösterge var değil mi? tam ortadaki büyük olana bak, ne yazıyor
    orda?
    - bismillahirrahmanirrahim.
    - hayır göstergenin üstündeki yazıya değil göstergeye bak! Hız göstergesine bak, kaçla gittiğinizi görebiliyor musun?.
    -
    - sıfır.
    - nasıl sıfır? dikkatli bak.
    - sıfır, gerçekten sıfır. ölecek miyiz?
    - otobüs duruyor mu gidiyor mu bunu söyle bana seni kuş beyinli!
    - duruyooor
    - kalk sie git eşşoğlueşşek! bize de panik yaptırdın. Şoför uyanınca devam edersiniz
  • 02-07-2009, 00:06:18
    #2
    Güzelmiş