• 11-03-2024, 13:05:20
    #1
    genelde sakin bir insanımdır ama ticaret yaparken şu moda giriyorum müşteri haklıdır felsefesini internet kafem olduğu dönemde bitirdim o gün bugündür modum şu şekil 😄

    https://www.instagram.com/reel/C4TRR...FjdmZhMzQ0cWh3
  • 11-03-2024, 13:06:56
    #2
    🤣hahah ben de öyle hocam
  • 11-03-2024, 13:06:56
    #3
    Müşteri gözünden düşünmek lazım
  • 11-03-2024, 13:10:00
    #4
    Yalnızca müşterilere değil insanlara tahammülümüz kalmadı
  • 11-03-2024, 13:13:52
    #5
    Git gide tahammulsuzlesiyorum ben de her şeye karşı.