• 25-06-2009, 08:04:31
    #1
    herkesden bekliyoruz. en sevdiğiniz arabesk şarkı

    benim ki arap sükrü-ayrılacağım ....
  • 25-06-2009, 08:47:52
    #2
    Çamur - Gitme Meliha ( Ayrılamıyoruz Meliha'yla )
    Benim en arabeskim bu kadar
  • 25-06-2009, 09:13:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Müslüm Gürses - Hasret Rüzgarları çok erken eski ayrıldık sevdiğim doymadım sanaa.
  • 25-06-2009, 09:29:22
    #4
    müslüm gürses - taksici
  • 25-06-2009, 09:52:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Duman Dibine kadar
    Duman Helal Olsun
  • 25-06-2009, 10:11:18
    #6
    Müslüm Gürses -
  • 25-06-2009, 10:11:25
    #7
    En sevdiklerimden biri:

    İzlesene.com : Video - enver yılmaz - allahsız
  • 25-06-2009, 11:17:02
    #8
    Duman- yanıbaşımdan
  • 25-06-2009, 13:48:11
    #9
    gamze bulut - kahreden şehir
    hakan taşıyan - doktor , davacıyım
    erol budan - dedim ya
    güllü - ağlamam ondan
    hüzün - akşamlar

    dahada var ben damarcıyımdır