• 24-02-2024, 17:08:11
    #55
    2003-04’lerde cs, knight, klanlar, travian, seafight, darkorbit derken saymadığımda dahil sayısız oyun oynadım sadece online oynuyordum
  • 24-02-2024, 17:54:35
    #56
    Bu soruyu Amerikan forumlarında sorsaydık ortaya neler çıkardı kim bilir Türkiye'ye bilgisayarın geldiği zamanı düşününce ne demek istediğimi anlarsınız

    Edit: Benim oynadığım en eski online oyun ise Ultima Online
  • 24-02-2024, 18:22:28
    #57
    online olarak metin2
    lan olarak cs 1.5
  • 24-02-2024, 18:41:23
    #58
    LAN'da AOE 2, online olarak CS 1.6
  • 24-02-2024, 18:48:58
    #59
    Quake III Arena bilenler yaşlıdır
  • 24-02-2024, 19:09:34
    #60
    fi tarihinde, şirkette bilgisayarlarda 14.4K modemden dahili santral sisteminde doom, hexen, heretic keyfini şimdiki 4k UltraHD bilimum oyunlara değişemem
  • 24-02-2024, 19:38:12
    #61
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Quake III Arena bilenler yaşlıdır
    Bilmem mi hocam, tek oyunculuda son bölümde çinliyi zıplayıp kafadan vuruyordum.
  • 24-02-2024, 19:59:47
    #62
    Üyeliği durduruldu
    1990 lardan online oyun olarak ilk hatirladigim delta force dur sabahlara kadar multi player oynardik o zamanlar internet cafe gece acmak yasakti biz icerde kalirdik kepenkleri kapatirdik mudavimler musteriler cafeye gelmeden once arardi haber salardi daha sonra quake sonra high life age of empires ve digerleri diye devam eder
  • 24-02-2024, 20:47:18
    #63
    brooklynin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1990 lardan online oyun olarak ilk hatirladigim delta force dur sabahlara kadar multi player oynardik o zamanlar internet cafe gece acmak yasakti biz icerde kalirdik kepenkleri kapatirdik mudavimler musteriler cafeye gelmeden once arardi haber salardi daha sonra quake sonra high life age of empires ve digerleri diye devam eder
    sucuklu tost bile koktu hocam buram buram tostta yiyor muydunuz geceleri
    • Zienmedia
    Zienmedia bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.