ilk online oyun hangisiydi ?
68
●2.364
- 24-02-2024, 19:38:12Bilmem mi hocam, tek oyunculuda son bölümde çinliyi zıplayıp kafadan vuruyordum.UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2024, 19:59:47Üyeliği durduruldu1990 lardan online oyun olarak ilk hatirladigim delta force dur sabahlara kadar multi player oynardik o zamanlar internet cafe gece acmak yasakti biz icerde kalirdik kepenkleri kapatirdik mudavimler musteriler cafeye gelmeden once arardi haber salardi
daha sonra quake sonra high life age of empires ve digerleri diye devam eder
- 24-02-2024, 20:47:18sucuklu tost bile koktu hocam buram burambrooklynin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tostta yiyor muydunuz geceleri
Türkiye'ye bilgisayarın geldiği zamanı düşününce ne demek istediğimi anlarsınız 