1990 lardan online oyun olarak ilk hatirladigim delta force dur sabahlara kadar multi player oynardik o zamanlar internet cafe gece acmak yasakti biz icerde kalirdik kepenkleri kapatirdik mudavimler musteriler cafeye gelmeden once arardi haber salardi daha sonra quake sonra high life age of empires ve digerleri diye devam eder