• 15-02-2024, 07:44:13
    #1
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Şimdi plan a)
    Öncelikle ülkedeki tüm dolarları satıyoruz sonra gidip ülkemizin dövizini dolar yapıp dolar basmaya başlıyoruz. Sonra devlet milyarlarca dolar basıp ülke kurunu tekrar try yapıyo. Sonra tüm dövizi satıyoruz ve zengin oluyoruz.

    Dipnot: konu kategorisine bakın lütfen
  • 15-02-2024, 07:47:40
    #2
    Beğenmedim plan -B ye geçelim hocam
  • 15-02-2024, 07:50:03
    #3
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi plan a)
    Öncelikle ülkedeki tüm dolarları satıyoruz sonra gidip ülkemizin dövizini dolar yapıp dolar basmaya başlıyoruz. Sonra devlet milyarlarca dolar basıp ülke kurunu tekrar try yapıyo. Sonra tüm dövizi satıyoruz ve zengin oluyoruz.

    Dipnot: konu kategorisine bakın lütfen
    hocam hayal gücünüze bayıldım diğer planları söyleyinde hayal gücümüz genişlesin
  • 15-02-2024, 07:51:39
    #4
    Ekstra ketçap mayonez de ister misiniz ?
    Hayal gücünüz iyiymiş hocam
  • 15-02-2024, 07:51:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bütün dolarları stutgarta bassak nasıl olur hocam
  • 15-02-2024, 08:00:27
    #6
    Kurumsal PLUS
    Aslında her şey parayla alınıyor zaten neden sınırsız para basmıyoruz ki
  • 15-02-2024, 08:06:09
    #7
    Para basma seklini en guzel turkiye biliyor o konuda bizi gececek deneyimli ulke yoktur maasallah durmak yok 1 yilda basilan para ikiye katlamis. Biz ne basarsak basalim basarili olamayiz
  • 15-02-2024, 08:09:08
    #8
    Geyik de olsa tr nin kurtulmasi icin iki sey start

    Siyasilerin ucuncu derece akraba arkadas es dostlari asla devletle is yapamamali

    2 basin yayin tv ile uğraşanlar ticaret yapamamali. Bir holdingin gazetesi TV olamaz gazeteci dediğin onurlu insan mesleğidir
  • 15-02-2024, 08:09:09
    #9
    plan b idam gelirse düzelir ülke. dolandırıcıya fırsatcıya kara para haklayana göz açtırmazsan ülke refaha erer