Şimdi plan a)
Öncelikle ülkedeki tüm dolarları satıyoruz sonra gidip ülkemizin dövizini dolar yapıp dolar basmaya başlıyoruz. Sonra devlet milyarlarca dolar basıp ülke kurunu tekrar try yapıyo. Sonra tüm dövizi satıyoruz ve zengin oluyoruz.
Dipnot: konu kategorisine bakın lütfen
hocam hayal gücünüze bayıldım diğer planları söyleyinde hayal gücümüz genişlesin