• 12-02-2024, 22:20:24
    #1
    şaka şaka nasılsınız iyisinizdir umarım

    (maxi)
  • 12-02-2024, 22:21:24
    #2
    Selam olsun,

    6 yıl önce site aidatına ödediğim rakamı bugün berberime ödüyorum.
  • 12-02-2024, 22:24:26
    #3
    Linçlemeye gelmiştim
  • 12-02-2024, 22:28:04
    #4
    Saç 70
  • 12-02-2024, 22:29:28
    #5
    400-500
  • 12-02-2024, 22:29:47
    #6
    saç 150 sakal 100 müş. tarifeyi uygulamıyorlarmış berberler odasına kalsa saç sakal 650 imiş. istanbul bence olması gereken bu
  • 12-02-2024, 22:35:17
    #7
    oxentasoft.com
    arkadaşımın dükkanı olduğu için şuana kadar hiç para vermedim
  • 12-02-2024, 22:41:28
    #8
    Saç sakal 250 lira veriyorum, 2 haftada bir gitmem gerekiyor uzuyor ancak maddi durumlar sebebiyle ayda bir traş oluyorum yaklaşık 2 hafta papaz gibi geziyorum