Microsoft işe başladım sorularınız varmı? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Microsoft işe başladım sorularınız varmı?
75
●
9.826
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Microsoft işe başladım sorularınız varmı?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
30-01-2024, 23:26:13
#37
zephyr
berkaydemirel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siz fena dinazormuşsunuz ya
Hemde nasıl
30-01-2024, 23:26:46
#38
A.AY
22 bin dolar alıyorsanız, neden indirimli fatura ödüyorsunuz?
30-01-2024, 23:26:49
#39
Seyit25
Yav sizde he deyip geçin niye herşeyi ciddiye alıyorsunuz.
30-01-2024, 23:31:01
#40
Oyun_Bozan
Ulan Arap Faik gençleri ne hale düşürdün.
30-01-2024, 23:31:55
#41
zephyr
30-01-2024, 23:32:44
#42
Mustafa788
Üyeliği durduruldu
A.AY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
22 bin dolar alıyorsanız, neden indirimli fatura ödüyorsunuz?
Ben Robin hoodum kötüden alıp iyiye dagitiyorum
30-01-2024, 23:34:06
#43
A.AY
Mustafa788 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben Robin hoodum kötüden alıp iyiye dagitiyorum
Tamam. Iban atayimmi? Biraz kötülerin parasını bana at.
30-01-2024, 23:35:24
#44
Mustafa788
Üyeliği durduruldu
A.AY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam. Iban atayimmi? Biraz kötülerin parasını bana at.
Demek kendinizi iyi biliyorsunuz.
30-01-2024, 23:36:55
#45
UfuX
Selamlar, Microsoftun bundan haberi var mı?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler