• 30-01-2024, 23:26:13
    #37
    berkaydemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz fena dinazormuşsunuz ya
    Hemde nasıl
  • 30-01-2024, 23:26:46
    #38
    22 bin dolar alıyorsanız, neden indirimli fatura ödüyorsunuz?
  • 30-01-2024, 23:26:49
    #39
    Yav sizde he deyip geçin niye herşeyi ciddiye alıyorsunuz.
  • 30-01-2024, 23:31:01
    #40
    Ulan Arap Faik gençleri ne hale düşürdün.
  • 30-01-2024, 23:31:55
    #41
  • 30-01-2024, 23:32:44
    #42
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 bin dolar alıyorsanız, neden indirimli fatura ödüyorsunuz?
    Ben Robin hoodum kötüden alıp iyiye dagitiyorum
  • 30-01-2024, 23:34:06
    #43
    Mustafa788 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Robin hoodum kötüden alıp iyiye dagitiyorum
    Tamam. Iban atayimmi? Biraz kötülerin parasını bana at.
  • 30-01-2024, 23:35:24
    #44
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam. Iban atayimmi? Biraz kötülerin parasını bana at.
    Demek kendinizi iyi biliyorsunuz.
  • 30-01-2024, 23:36:55
    #45
    Selamlar, Microsoft’un bundan haberi var mı?