• 18-06-2009, 20:01:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Şu sıcak yaz günlerinde biraz keyfimiz yerine gelsin diye böyle bir konu açma ihtiyacı hissettim.
    İlk önce;
    Mani nedir? sorusunu cevaplayalım
    Başta aşk olmak üzere hemen her konuda yazılabilen bir halk edebiyatı nazım türüdür. Çoğunlukla 7 heceli dört dizelik bir bendden meydana gelir.Dizeleri 4-5-8-10-14 heceli kalıplarla söylenmiş maniler de vardır. Birinci, ikinci dördüncü dizeler birbirleriyle kafiyeli, üçüncü dize serbesttir. Yani kafiye dizilişi aaxa'dır. aaaxa düzeninde maniler de var. İlk iki dize hazırlık dizeleridir. Son iki dize ile anlam bağlantısı yoktur. Asıl anlatılmak istenen son iki dizede verilir.

    Ve benimle başlayalım.

    Mendilim dalda kaldı.
    Gözlerim yolda kaldı.
    Kör olasın Google
    Hitlerim nerde kaldı?

    Devamını getirelim..
    Saygılar
  • 18-06-2009, 20:16:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/domain-firmalari/...ari-10-tl.html

    Şu linkteki konuda sağlam mani yapmıştım
  • 18-06-2009, 20:17:49
    #3
    Geldim sanal geldim,
    Gözlerini deldim,
    Al gözün doysun
    Tüm hitleri sana verdim.
  • 18-06-2009, 20:22:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Maniye VVarez Derler !
    Google'a Kiraz Derler,
    Ne site açsam,
    Bu Site Kesin Tutmaz Derler..

    ------------------------------------------------

    Rapid'den indirmişler
    İndex'e bindirmişler
    Kara saçlı hacker'i
    Gurbete göndermişler


    ---------------------------

    r10'dan giderim
    Özgün site severim
    Google indexlemezse
    Bu diyardan çeker giderim..

    ---------------------------

    Lamer geliyor Lamer,
    Sitenizi rüyasında hackler
    Benim bildiğim lamer,
    Gerçek i*neye benzer..


    Alıntı
    Fagonevi ( )
  • 18-06-2009, 20:24:40
    #5
    Şimşek olur çaharım
    Gönüllere aharım
    Botnet yapmayın siteme
    Hepinizi yaharım.
    ----
    Zabah oldu ışıyor
    Horuzlar çağrışıyor
    Google emmi bir türlü
    Sitemi indexlemiyor
    ---
    Dama vardım dam iki
    Yıldız saydım on iki
    Ellerin ödemesi geldi
    Hani ya bizim posta çeki?
    --
    Gayadibi yurdunuz
    Ne çoh dava gördünüz
    Benim biricik sitemi
    Bana çok mu gördünüz?
    --
    Su gelir çağlamaktan
    Osandım ağlamaktan
    Sitede hit galmadı
    Virüslerle boğuşmaktan

    Aşık İstihbaratî
  • 19-06-2009, 09:25:47
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çarsambayi sel aldi
    Bir yar sevdim el aldi
    Keske sevmez olaydim
    Mail listem bos kaldi!

  • 19-06-2009, 14:54:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Windows 7
    Sevdim seni
    Hadi mutlu et beni
  • 19-06-2009, 15:10:00
    #8
    seo yapar geçerim
    google seni seçerim
    eğer hitlerimi çalarsan
    sülaleni s.....im

    ------------------------

    bir site açtım gözeldi
    tasarımı özeldi
    google da yükselirken
    herkes beni gözlerdi

    ----------------------------

    Aşık odesa derki bundan kelli
    site açamayacağım besbelli
    ama yinede var bir teselli
    Dakka da bir msn uyarı pencerem kalkar
    Dakka da bir msn uyarı pencerem kalkar
  • 19-06-2009, 16:39:32
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Google dayıma selam olsun,
    Sitelerimiz hitle dolsun,
    Bunu yazan tosun,
    Sitelerimiz hite kavuşsun..