r10 aşırı ram tüketiyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 aşırı ram tüketiyor
17
●
894
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10 aşırı ram tüketiyor
1
2
16-01-2024, 00:07:39
#1
cmlndz
Ama böyle de olmaz ki
16-01-2024, 00:10:58
#2
efetoy
Üyeliği durduruldu
cmlndz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama böyle de olmaz ki
kişisel bilgisayar ise 1.5 gün açık tutmak ney hocam kapatın arada dinlensin
16-01-2024, 00:11:40
#3
cmlndz
efetoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kişisel bilgisayar ise 1.5 gün açık tutmak ney hocam kapatın arada dinlensin
Kişisel hocam, sabah açtım 8 gibi neden öyle yazıyor bilemedim xD
16-01-2024, 00:11:49
#4
oguzhanss
Sistem reklamı bittiyse diğer konuları okumaya devam edebilirim
16-01-2024, 00:12:35
#5
cmlndz
oguzhanss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sistem reklamı bittiyse diğer konuları okumaya devam edebilirim
Hahaha güzeldi xD
16-01-2024, 00:13:30
#6
gulyaprak
efetoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kişisel bilgisayar ise 1.5 gün açık tutmak ney hocam kapatın arada dinlensin
ben bunu kapatıyorum 4 gün değildir bu dimi
oguzhanss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sistem reklamı bittiyse diğer konuları okumaya devam edebilirim
Çok güzel yorum
16-01-2024, 00:14:02
#7
cmlndz
gulyaprak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben bunu kapatıyorum 4 gün değildir bu dimi
o 4.5 gün hocam. kapattınız mı daha önce? xD
16-01-2024, 00:14:23
#8
efetoy
Üyeliği durduruldu
gulyaprak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben bunu kapatıyorum 4 gün değildir bu dimi
hocam 4 gün gözüküyor bunun bir videosu vardı sanırsam tam kapanmıyordu
16-01-2024, 00:15:15
#9
gulyaprak
cmlndz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o 4.5 gün hocam. kapattınız mı daha önce? xD
Kapatıyorum normal, şaşırdım şu an.
efetoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam 4 gün gözüküyor bunun bir videosu vardı sanırsam tam kapanmıyordu
bakıyorum çok garip
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler