Konu
r10 aşırı ram tüketiyor
16-01-2024, 00:15:15
#9
gulyaprak
cmlndz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o 4.5 gün hocam. kapattınız mı daha önce? xD
Kapatıyorum normal, şaşırdım şu an.
efetoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam 4 gün gözüküyor bunun bir videosu vardı sanırsam tam kapanmıyordu
bakıyorum çok garip