• 03-01-2024, 15:02:02
    #1
    şaka şaka gülün diye
  • 03-01-2024, 15:02:20
    #2
    JwkzkkqkMmansmss
  • 03-01-2024, 15:02:54
    #3
    Ben baktım süper olmuş domainde değişmiş sahibimden olmuş
  • 03-01-2024, 15:03:07
    #4
    Bu siteye ulaşılamıyor tasarımı koymuşlar. Çok sade ve şık duruyor
  • 03-01-2024, 15:03:21
    #5
    sametkaya132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben baktım süper olmuş domainde değişmiş sahibimden olmuş
    sahiBİMden
  • 03-01-2024, 15:03:43
    #6
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu siteye ulaşılamıyor tasarımı koymuşlar. Çok sade ve şık duruyor
    buna çok güldüm
  • 03-01-2024, 15:03:45
    #7
    Galericilerin gözü yaşlı emlakçılar kan ağlıyor. Beter olsunlar
  • 03-01-2024, 15:04:25
    #8
    kötü olmuş firma için domaini kaptırmışlar sanırım
  • 03-01-2024, 15:04:26
    #9
    valla baydı artık ya bu ne işssizlik ?