• 01-01-2024, 00:02:44
    #1
    Bu yıl R10 çok durgun sebebi nedir bunun ?

    Taş çatlasa 5-10 konu açılmıştır. Geçen sene açılan onbinlerce konu ile kıyaslayınca bir terslik var gibi geldi bana 🤔🤔
  • 01-01-2024, 00:04:32
    #2
    Allah başka dert vermesin
  • 01-01-2024, 00:07:10
    #3
    gayet seri ya
  • 01-01-2024, 00:08:31
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ama insanı üzüyor aktifliğin düşmesi. Bence r10 haberlere düşecek bir kampanya veyahut etkinlik düzenlese aktiflik zirve olur.
  • 01-01-2024, 00:10:02
    #5
    ailesiyle birlikte vakit geçiriyor normal olarak forum geneli.
  • 01-01-2024, 00:10:21
    #6
    demek bu sene millet parayı buldu dışarlarda geziyor