R10'a neler oluyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'a neler oluyor ?
5
●
466
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10'a neler oluyor ?
01-01-2024, 00:02:44
#1
ElmasMedya
Bu yıl R10 çok durgun sebebi nedir bunun ?
Taş çatlasa 5-10 konu açılmıştır. Geçen sene açılan onbinlerce konu ile kıyaslayınca bir terslik var gibi geldi bana 🤔🤔
01-01-2024, 00:04:32
#2
obisa
Allah başka dert vermesin
01-01-2024, 00:07:10
#3
Misafir
gayet seri ya
01-01-2024, 00:08:31
#4
Mort
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ama insanı üzüyor aktifliğin düşmesi. Bence r10 haberlere düşecek bir kampanya veyahut etkinlik düzenlese aktiflik zirve olur.
01-01-2024, 00:10:02
#5
YusufArda
ailesiyle birlikte vakit geçiriyor normal olarak forum geneli.
01-01-2024, 00:10:21
#6
Emiroglu
demek bu sene millet parayı buldu dışarlarda geziyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler