Ben bu araçla göle uçtum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben bu araçla göle uçtum
11
●
794
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Ben bu araçla göle uçtum
1
2
26-12-2023, 12:15:50
#1
aslantr
Zaten piyasa fiyatının altında 400.000 bin tl ye eklemiş olduğum hasarsız aracıma bugün 350 bin tl teklif geldi, verdiğim cevap arkadaşı korkutmuş olmalı
(buarada göle uçtuğum falan yok
)
26-12-2023, 12:17:10
#2
NSDevelopment
Hasarsız araç
26-12-2023, 12:17:27
#3
Dogukann
Oda şu an düşünüyordur kara kara.
26-12-2023, 12:18:32
#4
real2018
Tertemiz araç alacaklar ne güzel işte 🙄
26-12-2023, 12:18:32
#5
wptam
bende ciddiyim
26-12-2023, 12:18:34
#6
KDOGAN
Geçmiş olsun, sizde bir şey yoktur umarım.
Edit: Bi an ciddi sandım dfgnbsadflkdjfg
26-12-2023, 12:21:51
#7
Temajet
Hocam ben veririm 350 😂
26-12-2023, 12:23:36
#8
Zoa
Platin üye
ilan linki var mı
26-12-2023, 12:25:04
#9
aslantr
Zoa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilan linki var mı
attım hocam özelden
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler