Arkadaşlar bu kurtlar vadisindeki Cevat'a bayağı ısındım.
Hele ki o;
-Yılmaz, bu ne?
deyişine hayran kaldım

r10'da bir çok yetenekli arkadaş var. Diyalogların devamını biz getirelim..
İlki benden gelsin.
-Yılmaz, bu ne?
-r10 ağam.
-Naapmak lazım?
-Repi yüksek tutmak lazım ağam...
Gibi...
