• 12-06-2009, 20:48:31
    #1
    Evet.
    Arkadaşlar bu kurtlar vadisindeki Cevat'a bayağı ısındım.
    Hele ki o;
    -Yılmaz, bu ne?
    deyişine hayran kaldım

    r10'da bir çok yetenekli arkadaş var. Diyalogların devamını biz getirelim..

    İlki benden gelsin.
    -Yılmaz, bu ne?
    -r10 ağam.
    -Naapmak lazım?
    -Repi yüksek tutmak lazım ağam...

    Gibi...
  • 12-06-2009, 22:17:36
    #2
    cevabımı aldım iyi geceler
  • 12-06-2009, 22:24:47
    #3
    cevabımı aldım iyi geceler
  • 12-06-2009, 22:29:40
    #4
    - yılmaz burası ne sitesi.
    - polemik merkezi ağam..
  • 12-06-2009, 22:42:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bir tanede ben yapmaya çalıştım begenırsınız umarım

    yılmaz bune ?

    msene ağam.

    napmak lazım ?

    virus konturolu yapmak lazıım ağam..

  • 12-06-2009, 22:44:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    msndizini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir tanede ben yapmaya çalıştım begenırsınız umarım
    yılmaz bune ?
    msene ağam.
    napmak lazım ?
    virus konturolu yapmak lazıım ağam..
    Senin MSN'ye Takıntın var Galiba

    İmza'ndaki Sorunun cevabınıda yanıtlayım. Echo bir komutu çağırmak demek. Doğrumu Php öğrenmeye çalışıyorum
  • 12-06-2009, 22:54:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    anladım inşallah kısa zamanda öğrenirsiniz iyi çalışmalar bu arada azcık var takıntım msnye
  • 13-06-2009, 09:48:34
    #8
    -Yılmaz, bu ne?
    -darksprince ağam.
    -Naapmak lazım?
    -Link vermek lazım ağam...

  • 13-06-2009, 09:51:31
    #9
    - Yılmaz bu ne...?
    - Karıdır ağam...
    - Ne yapmak lazım...
    - Llaann koskoca adam oldun ne yapılacağını hala bana mı soruyorsun...