3. Geleneksel borç durumumuz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3. Geleneksel borç durumumuz
12
●
532
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
3. Geleneksel borç durumumuz
1
2
10-12-2023, 18:06:59
#10
chalap
Borç : 0
Elde var : 0
10-12-2023, 18:09:26
#11
SinemBilisim
Asgari ücret artacak fiyatlar 2x olacak diye bütün kartları doldurdum, sanırım 400 bin civarı var ama 12 taksit.
10-12-2023, 23:34:25
#12
fratkuru
chalap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Borç : 0
Elde var : 0
Hepimizden zenginsin
19-12-2023, 11:30:12
#13
goktugpek
Üyeliği durduruldu
yazacaktım üşendim evlilik arifesi diyeyim siz anlayın iyi forumlar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler