Aman aman nereye geldik - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aman aman nereye geldik
4
●
254
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Aman aman nereye geldik
01-12-2023, 02:51:44
#1
anf690
Soyismimden dolayı chatgptnin beni hakan fidan sanması
önceden bir veri girmeden sordum buarada.
daha önce kurgu diyen olduğu için şöyle linkte bırakayım .
https://chat.openai.com/share/e2fcc5...a-44e5cbf29ccc
01-12-2023, 02:52:43
#2
Misafir
oluyor öyle
biyografi yazdıranlar bilir
misal
fatih terim diyorsun
sezen aksuyu anlatıyor :d
anf690
ve
TahsinCetinkaya
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
01-12-2023, 02:54:59
#3
anf690
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oluyor öyle
biyografi yazdıranlar bilir
misal
fatih terim diyorsun
sezen aksuyu anlatıyor :d
çekirdek emojisi çıkarana kadar küsüyorum yapay zekaya
01-12-2023, 02:58:05
#4
Misafir
anf690 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çekirdek emojisi çıkarana kadar küsüyorum yapay zekaya
benim gusion bu hocam
Edit sıradan bir Guşın değilim 3.500 maç 89 oran D:
anf690
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
01-12-2023, 10:49:42
#5
shijie
Ya sözel şeyleri geçtim sayısal şeylerde bile hata yapabiliyor, temel matematik yahu. Geçenlerde toplama işlemi yaptırıyorum her seferinde farklı sonuç üretiyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler