• 22-11-2023, 14:37:56
    #55
    Şimdi fark ettim benimde 17 yıl 1 gün olmuş
  • 22-11-2023, 14:41:38
    #56
    2 Ayım kalmış
  • 22-11-2023, 22:03:52
    #57
    Birkaç ayla takipteyiz.
  • 22-11-2023, 22:21:35
    #58
    Bir 17 sene daha sektörde oluruz inşallah
  • 22-11-2023, 22:24:13
    #59
    Maşallahhh
  • 23-11-2023, 00:36:42
    #60
    r10 yıllanınca şarap gibi oldu, biz yıllanınca pörsüdük
  • 23-11-2023, 05:10:07
    #61
    r10 dınozorları konuya doluşmus keske bende lıseye basladım 2005 de ınternet kafede cs oynamak pse atmak yerıne kafa yorup su foruma uye olsaydım
  • 23-11-2023, 10:28:38
    #62
    iyinette daha çok 19 yıllık üyesi ve eski sahibisin abi. )
  • 23-11-2023, 12:18:37
    #63
    Administrator
    zaman çok hızlı geçiyor