Konu
17 yıllık r10 üyesi
23-11-2023, 05:10:07
#61
moncen
r10 dınozorları konuya doluşmus keske bende lıseye basladım 2005 de ınternet kafede cs oynamak pse atmak yerıne kafa yorup su foruma uye olsaydım