Şeker Mi Korku Mu Anket - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şeker Mi Korku Mu Anket
5
●
286
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Şeker Mi Korku Mu Anket
Anket
Şeker Mi? Korku Mu?
Toplam Katılımcı Sayısı:
18
Şeker Mi? Korku Mu?
Şeker
%38,89 (
7
Oy)
Korku
%61,11 (
11
Oy)
31-10-2023, 11:36:56
#1
obisa
Selamlar böyle bir anket başlattım bakalım sonuç ne çıkacak
31-10-2023, 11:38:13
#2
Digifox
onca kişiye boş yaptığını ifade ettikten sonra açtığım konu wqewqe.
31-10-2023, 11:39:22
#3
obisa
Digifox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
onca kişiye boş yaptığını ifade ettikten sonra açtığım konu wqewqe.
maxi geyik konusunda maxi geyik oldun tebrikler
31-10-2023, 11:40:20
#4
depresanz
İkisi de öldürür😂
31-10-2023, 11:43:26
#5
ysnozverdesign
Birgün öleceksek bu ikisinden ölelim... Farklı kötü şeylerle ölmekten iyidir.
31-10-2023, 11:48:45
#6
serterefendi
Selam olsun,
Tüm cadı kardeşlerimizin cadılar gününü kutlarım.
Cadıfobi bir insanlık suçudur.
İliklerime kadar korku! Şekerin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler