R10.Net Davetiye 30₺ :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.Net Davetiye 30₺ :)
8
●
602
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10.Net Davetiye 30₺ :)
25-10-2023, 19:53:58
#1
huseyincinivz
Facebook konu açmış arkadaş 😂
25-10-2023, 19:55:56
#2
Dogukanex
29.99 a satarım daha ucuz 😂😂 bu arada davetiye almak isteyen bana 10000 TL de verse satmıyorum bilginiz olsun ❤️
25-10-2023, 19:56:27
#3
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Kaynakçı'da çalışıyor Koç'da okumuş 😅
25-10-2023, 20:02:05
#4
griX
Bende 2 adet var ikisini 40 a veririm.
25-10-2023, 20:03:35
#5
CrawlArmy
iban bilgisi iste sonra bulunur kolayca.
25-10-2023, 20:09:24
#6
Daimonn
30₺ için ban yemeye değer mi
25-10-2023, 20:09:34
#7
Filozof86
Bunlar yüzünden *********** doldu içerisi bence davetiye kimin tarafından verildi ve kim üye oldu böyle bir sistem yapılmalı dolandırıcının üye olduğu davetiyeyi veren üye de banlanmalı. Çünkü davetiyenin amacı yakınına vermek ve referans olmaktır
25-10-2023, 20:10:25
#8
Erc_Orc
Muhtemelen elinde davetiye bile yok, ava çıkmış ergen...
25-10-2023, 20:16:14
#9
Yusufben
Bende Üye Ola bilir miyim r10 a davetiye alsam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler