• 25-10-2023, 19:53:58
    #1
    Facebook konu açmış arkadaş 😂
  • 25-10-2023, 19:55:56
    #2
    29.99 a satarım daha ucuz 😂😂 bu arada davetiye almak isteyen bana 10000 TL de verse satmıyorum bilginiz olsun ❤️
  • 25-10-2023, 19:56:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kaynakçı'da çalışıyor Koç'da okumuş 😅
  • 25-10-2023, 20:02:05
    #4
    Bende 2 adet var ikisini 40 a veririm.
  • 25-10-2023, 20:03:35
    #5
    iban bilgisi iste sonra bulunur kolayca.
  • 25-10-2023, 20:09:24
    #6
    30₺ için ban yemeye değer mi
  • 25-10-2023, 20:09:34
    #7
    Bunlar yüzünden *********** doldu içerisi bence davetiye kimin tarafından verildi ve kim üye oldu böyle bir sistem yapılmalı dolandırıcının üye olduğu davetiyeyi veren üye de banlanmalı. Çünkü davetiyenin amacı yakınına vermek ve referans olmaktır
  • 25-10-2023, 20:10:25
    #8
    Muhtemelen elinde davetiye bile yok, ava çıkmış ergen...
  • 25-10-2023, 20:16:14
    #9
    Bende Üye Ola bilir miyim r10 a davetiye alsam