Birde ekonomi kötü diyorlar - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Birde ekonomi kötü diyorlar
12
●
748
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Birde ekonomi kötü diyorlar
1
2
06-10-2023, 14:31:08
#10
fyazilim
1 saatte 1 tane alırsan günde 8 saat çalışan yıldaaaaa
o baya para
06-10-2023, 15:05:45
#11
iso39
Hocam bazı yerlerde aparatı sokebilirsiniz 😂
06-10-2023, 15:14:24
#12
Byhalil
1 saat + içeride 4 yıl
06-10-2023, 15:18:20
#13
kalitelihostorg
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler