Netflix'mi? R10'mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Netflix'mi? R10'mu ?
15
●
502
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Netflix'mi? R10'mu ?
1
2
24-09-2023, 22:14:33
#1
Fall1n
Boşa çıktığınız zaman ne yapıyorsunuz? Ben bilgisayar başında boşa çıktığım zaman kahve, sigara ve R10'da gezinti yapıyorum
Peki siz ne yapıyorsunuz? Acaba ben mi deliye bağladım siteden çıkamıyorum bir türlü
24-09-2023, 22:15:52
#2
Misafir
Lost izliyorum belki 10 kere bitirmiş olmama rağmen
)
24-09-2023, 22:16:28
#3
Bedirhan
Rakipsiz
Yok yok deliye bağlamadınız bende R10'dan çıkamıyorum herhangi bir sigara vs tarzında bir bağımlılığım yok ama R10 bağımlılığım var
24-09-2023, 22:17:33
#4
Egemircey
Girince zor çıkılıyor burdan bende fark ettim . Bide toplanip sinerji oluşturulsa, kim ne iş biliyor ne yapabiliyor görev dağılımı şeklinde. Toplu kazanç elde edilip sinerji buyur giderdi . Aklımda kalmasın buraya zerk etmiş olayım bu sitemi.
24-09-2023, 22:17:36
#5
Sazlon
Qui non proficit, deficit
R10 hem iyi bir pazar, hem iyi bir kütüphane, hem de iyi bir sosyal medya
24-09-2023, 22:18:27
#6
Alengirik
Yanlış başlık oldu bence İnstagram mı r10 mu diyecektiniz 😂
24-09-2023, 22:19:14
#7
ByHickimse
Tarayıcıda 1.sekmede r10 açıktır her zaman 2 3. diğerleri youtube olur netflix olur öyle gider.
https://prnt.sc/zSAJq_kodcn0
24-09-2023, 22:19:41
#8
beachturk
o sırada 16 yıldır forumdan çıkmayan ve deli olmayan ben
24-09-2023, 22:20:29
#9
ademakcan
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tarayıcıda 1.sekmede r10 açıktır her zaman 2 3. diğerleri youtube olur netflix olur öyle gider.
https://prnt.sc/zSAJq_kodcn0
https://prnt.sc/ZrnDZfP60hC2
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler