• 24-09-2023, 22:14:33
    #1
    Boşa çıktığınız zaman ne yapıyorsunuz? Ben bilgisayar başında boşa çıktığım zaman kahve, sigara ve R10'da gezinti yapıyorum

    Peki siz ne yapıyorsunuz? Acaba ben mi deliye bağladım siteden çıkamıyorum bir türlü
  • 24-09-2023, 22:15:52
    #2
    Lost izliyorum belki 10 kere bitirmiş olmama rağmen )
  • 24-09-2023, 22:16:28
    #3
    Rakipsiz
    Yok yok deliye bağlamadınız bende R10'dan çıkamıyorum herhangi bir sigara vs tarzında bir bağımlılığım yok ama R10 bağımlılığım var
  • 24-09-2023, 22:17:33
    #4
    Girince zor çıkılıyor burdan bende fark ettim . Bide toplanip sinerji oluşturulsa, kim ne iş biliyor ne yapabiliyor görev dağılımı şeklinde. Toplu kazanç elde edilip sinerji buyur giderdi . Aklımda kalmasın buraya zerk etmiş olayım bu sitemi.
  • 24-09-2023, 22:17:36
    #5
    Qui non proficit, deficit
    R10 hem iyi bir pazar, hem iyi bir kütüphane, hem de iyi bir sosyal medya
  • 24-09-2023, 22:18:27
    #6
    Yanlış başlık oldu bence İnstagram mı r10 mu diyecektiniz 😂
  • 24-09-2023, 22:19:14
    #7
    Tarayıcıda 1.sekmede r10 açıktır her zaman 2 3. diğerleri youtube olur netflix olur öyle gider. https://prnt.sc/zSAJq_kodcn0
  • 24-09-2023, 22:19:41
    #8
    o sırada 16 yıldır forumdan çıkmayan ve deli olmayan ben
  • 24-09-2023, 22:20:29
    #9
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarayıcıda 1.sekmede r10 açıktır her zaman 2 3. diğerleri youtube olur netflix olur öyle gider. https://prnt.sc/zSAJq_kodcn0
    https://prnt.sc/ZrnDZfP60hC2