Boşa çıktığınız zaman ne yapıyorsunuz? Ben bilgisayar başında boşa çıktığım zaman kahve, sigara ve R10'da gezinti yapıyorum

Peki siz ne yapıyorsunuz? Acaba ben mi deliye bağladım siteden çıkamıyorum bir türlü