Konu
Netflix'mi? R10'mu ?
24-09-2023, 22:14:33
#1
Fall1n
Boşa çıktığınız zaman ne yapıyorsunuz? Ben bilgisayar başında boşa çıktığım zaman kahve, sigara ve R10'da gezinti yapıyorum
Peki siz ne yapıyorsunuz? Acaba ben mi deliye bağladım siteden çıkamıyorum bir türlü